[Rejestr] Kolejne ważne konsultacje: tym razem MAiC i Prawo telekomunikacyjne

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Wto, 14 Lut 2012, 20:45:52 CET

Dzięki wielkie za tę uwagę! Przyznam, że nie weryfikowałam samego serwisu,
"reklamowałam" tylko sam fakt prowadzenia konsultacji społecznych, które
uważam za ważne.

Rozumiem, że MAiC nie ogranicza formy odpowiedzi na ich zaproszenie i nie
nakazuje korzystania z serwisu mamzdanie.org.pl. A więc zachęcam do
przesyłania zwykłych maili :-)

To oczywiście nie zmienia faktu, że wybór tego akurat serwisu jest
kontrowersyjny i trzeba MAiC zwrócić uwagę na ten problem. My na pewno to
zrobimy.