[Rejestr] Rightscon

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Pon, 31 Paź 2011, 13:10:17 MET

Dnia poniedziałek, 31 października 2011 o 11:37:41 Anna Kuliberda
napisał(a):
> Hej,
> tak się składa, że mój szef był na tej konferencji i niestety
> stwierdził, że to takie bardziej PR-owe wydarzenie było, mimo
> świetnych mówców itd. Tym niemniej powstały jakieś "zasady", które
> maja być podobno również konsultowane w Europie, wiec może
> niedługo o nich usłyszymy.

No właśnie. Fajnie by było, jakby te wypracowane zasady nie były jakąś
mroczną i tajemną wiedzą, tylko skoro zostały wypracowane - wisiały na
stronie RightsCon. Skoro coś osiągnęli, powinni się chyba tym
pochwalić?..

--
Pozdrawiam
Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania