[Rejestr] [Fwd: Konsultacje dokumentów Komisji Europejskiej: Strategia IPR, Dzie?a Osierocone, powierzenie OHIM spraw z zakresu egzekwowania praw w?asno?ci intelektualnej]

Maciej Szmit maciej.szmit w gmail.com
Pią, 27 Maj 2011, 21:49:00 CEST

Ja zazwyczaj pytany w takim trybie odpowiadam (i nawet udało mi się
jakąś organizację na tego typu odpowiedzi namówić), że rekomenduję
odrzucenie propozycji w całości, przeciw ponieważ z zasady jestem
przeciw niepoważnemu traktowaniu procesu legislacyjnego w ogólności a
mechanizmu konsultacji społecznych i mnie osobiście w szczególności a w
ogóle to ta sprawa jest zbyt poważna żeby ją w ten sposób traktować i
konieczny jest czas do namysłu i konsultacji z członkami organizacji,
którzy przecież nie są pracownikami dostępnymi na miejscu i że na
przyszłość również proszę o lepsze traktowanie.
Bo tak nas traktują jak sobie na to pozwalamy, to po pierwsze, a po
drugie takie terminy to jest nie tylko lekceważenie "strony społecznej"
ale tworzenie fikcji i w konsekwencji bubli prawnych.
MS