[Rejestr] nowoczesna domena publiczna

Waclaw Iszkowski w.iszkowski w piit.org.pl
Pią, 13 Maj 2011, 07:33:24 MEST

Tekst listu chwilowo wycofaliśmy z witryny PIIT, zanim nie dostaną go
adresaci zwykłą pocztą. (był to błąd webmastera).
Proszę z zrozumienie tej sytuacji.
Wacław Iszkowski
Prezes PIIT

-----Original Message-----
From: rejestr-bounces w isoc.org.pl [mailto:rejestr-bounces w isoc.org.pl] On
Behalf Of Jozef Halbersztadt
Sent: Friday, May 13, 2011 5:48 AM
To: Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Cc: rejestr
Subject: Re: [Rejestr] nowoczesna domena publiczna

Dnia 12 maja 2011 21:32 "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
<piotr.mikolajski w gmail.com> napisał(a):

> [...]
kultury - list PIIT do ZPAV i FOTA

http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=117&news_id=
5610&layout=2&page=text

> Niestety, pod tym linkiem mam białą stronę. Wyszukiwanie też nic nie daje.

Ta strona została wycofana. Ale PDF jest dostępny
http://www.piit.org.pl/_gAllery/11/85/11859/List_ZPAV-FOTA_2011.05.10.pdf