[Rejestr] 10 maja 2010: nowi abonenci listy

Maciej Pajęcki maciej.pajecki w nasza-klasa.pl
Wto, 10 Maj 2011, 11:16:48 MEST

Witam, nazywam się Maciej Pajęcki. Od 4 lat jestem związany z Działem
Bezpieczeństwa portalu nk.pl, wcześniej przez kilka lat pracowałem w
Allegro.pl.

W dniu 10 maja 2011 11:03 użytkownik Marcin Cieslak <saper w saper.info>napisał:

> Witam serdecznie,
>
> Mamy nowych abonentów listy dyskusyjnej "rejestr" (lista
> jest otwarta dla wszystkich) i zapraszam do przedstawienia się:
>
> Tomasz Kowalski <t.kowalski w wiadomosci24.pl>
>
> Maciej Pajęcki <maciej.pajecki w nasza-klasa.pl>
>
> Teresa Wierzbowska <teresa.wierzbowska w redefine.pl>
>
> Łukasz Gajek <lukasz.gajek w tvp.pl>.
>
> Paweł Klimiuk <pawel.klimiuk w portal.onet.pl>
>
> Dominika Józefowicz- Łagowska <dominika.jozefowicz-lagowska w arbomedia.pl>
>
> --
> Marcin Cieślak
> Internet Society Poland

*Maciej Pajęcki
*Dyrektor Działu Bezpieczeństwa

email: maciej.pajecki w nasza-klasa.pl

Nasza Klasa sp. z o.o.
ul. Gen. J. Bema 2, 50-265 Wrocław
Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu
VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000289629, NIP: 8982122104 REGON:020586020
Kapitał zakładowy: 67 850,00 PLN