[Rejestr] IPR w Brukseli

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Wto, 7 Cze 2011, 15:38:04 CEST

Spotkanie grypy roboczej ds prawa autorskiego jest jutro.

http://www.consilium.europa.eu/App/Meetings/getdailyMeeting.aspx?lang=en&cmsID=1934&date=6/8/2011

35.6  	G.03.B  	INT. PROPERTY: COPYRIGHT 	10:00  	15:00

Nie ma co histeryzować. Jest to bardzo wstępna dyskusja. Strategie IPR ogłoszono 30 maja, a podejmowanie decyzji w UE trwa zwykle ok dwóch lat.

J.