[Rejestr] Spotkanie w KPRM 30 maja

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 2 Cze 2011, 12:44:50 CEST

On Thursday 02 of June 2011, Marcin Cieslak wrote:

> [...]

Chociaż nie, trochę nie do końca popatrzyłem. Ja mam w notatkach takie dwie
informacje.
- Jakieś problemy/uwagi ze strony MSZ, acz min. Boni ma nadzieję do dzisiaj je
rozwiązać. (Cokolwiek oba stwierdzenia znaczą i zakładając, że czegoś nie
przekręciłem.)
- Założenia się przyjmie, acz zasadnicza ustawa nie ma za dużych szans na
przejście w tej kadencji.

> Nie, nie było. Generalnie sprawa uśude wydaje się jakby zamknięta, ale nie
> jestem pewien czy wiemy, z jakim wynikiem.

Nom, to fakt. Teoretycznie nasze uwagi w sprawie tkd notice zostały
uwzględnione, ale finalnej wersji projektu już nie zobaczyliśmy, bo trzeba się
było spieszyć na radę ministrów, przy czym tydzień temu i tak się na radzie
ministrów nie wyrobili czasowo. Popatrzyłem na harmonogram spotkań rady
ministrów i wygląda to tak:
- 24 maja mieli się zająć UŚUDE, ale się nie wyrobili
- 31 maja nic o UŚUDE nie ma
- 7 czerwca UŚUDE jest jako pierwszy punkt programu, więc chyba możemy
założyć, że wtedy zostanie zaklepane.

--mmazur