[Rejestr] Stanowisko polskiego rządu w sprawie rewizji dyrektywy retencyjnej

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Czw, 21 Lip 2011, 21:55:06 CEST

Witam,

Zgadzam się, choć nie w całości. Chyba należy także dostrzec zjawisko polegające na tym, że policja mówiąca głosem MI i dość określeni urzędnicy ministerstwa kultury nie mają zamiaru w pełni liczyć się z tym co mówi Premier. W ich rozumieniu, Premier chyba nie do końca zdaje sobie sprawy co właściwie chce zrobić, a oni chcą go chronić np. przed kłopotami międzynarodowymi.

W świetle powyższego dodatkowego znaczenia nabiera właśnie wpisywane w obecnej nowelizacji do ustawy o dostępie do informacji publicznej wyłączenie spod działania ustawy dokumentów dotyczących stanowisk zajmowanych przez Polskę w Radzie UE.

Pozdrawiam
Józef Halbersztadt
ISOC Polska