[Rejestr] Dostępność publicznie dostępnej usługi telefonicznej dla osób niesłyszących lub niemówiących

Piotr Rutkowski prutkowski w mikromakro.pl
Wto, 5 Lip 2011, 15:24:07 CEST

Pismo Min. Gaj można przekazać, tym bardziej i że i tak do niej od min. Boniego trafi.

Ale generalnie uważam, że wysoka interwencja i petycje na poziomie politycznym mają sens, jak coś nie chce działać w zwykłym trybie w urzędach, a UKE w sprawach społecznych jest przecież akurat raczej otwarte.

Pismo jest ogólne i proponuje niewiele. Poprzednie brzmienie przepisów dyrektywy US było w tym zakresie podobne, nowelizacja dyrektywy z 2009 zawiera nowe ogólne przepisy konsumenckie i one są teraz wdrażane, ale w zakresie niepełnosprawnych to nie są chyba zmiany zasadnicze.

Konstruktywnie byłoby, gdyby autorzy wskazali konkretnie, co w dotychczasowych przepisach wymaga w Polsce poprawienia, żeby lepiej wdrożyć dyrektywę US w nowym brzmieniu, czego regulator rynku nie robi, chociaż mógłby robić w tej sprawie.

Dzisiaj to działa na przykład tak
http://www.cik.uke.gov.pl/najczesciej-zadawane-pytania/telefon-stacjonarny/59-niepenosprawni-a-telefony

Pozdrowienia

Piotr Rutkowski