[Rejestr] Odpowiadamy na pytania RPO... i zapraszamy do przyłączenia się!

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Pią, 18 Lut 2011, 13:07:46 MET

UWAGA: stworzyliśmy wiki, które zbiera wszystkie 7 pytań, na które
próbujemy znaleźć odpowiedź, i Wasze dotychczasowe stanowiska "na
temat":
http://akcja-odpowiadamy-rpo.wikidot.com/start
(dyskusja na temat poszczególnych pytań jest przeniesiona na
odpowiednią podstronę wiki).

ZAPRASZAM DO EDYTOWANIA I DODAWANIA SWOICH PRZEMYŚLEŃ JUŻ TAM!
(na liście te cenne myśli zginą w zgiełku;)

Do 8 marca musimy wypracować odpowiedzi, które przekażemy RPO do
publikacji "pokonferencyjnej" i rozpowszechnienia. Mam nadzieję, że
razem napiszemy coś, co przekona nieprzekonanych.

Pozdrawiam,
KSZ