[Rejestr] Odpowiadamy na pytania RPO... i zapraszamy do przyłączenia się!

Alek Tarkowski a.tarkowski w icm.edu.pl
Pon, 14 Lut 2011, 11:17:44 MET

Katarzyna,

Z tego co słyszałem i czytałem spotkanie było bardzo udane, gratuluję.

Mam dwie uwagi - po pierwsze, przydałoby się zbierać różne rozproszone
myśli i pomysły w jednym miejscu. Wiem, że to dużo pracy, ale czy to nie
jest klasyczna sytuacja, w której wiki może się sprawdzić (pod
warunkiem, że częściowo będą tam przeklejane materiały z innych miejsc,
których autorzy na wiki sami nie dotrą). To pozwoliłoby zresztą razem
pracować nad argumentami, które dobrze zostały zmapowane podczas
prezentowania "5 tez przez rozne osoby".

Po drugie, nie wiem, czy to dosłowne sformułowanie, ale "środowisko
fascynatów technologii" to dośc dziwne określenie. Nie rozumiem też, czy
Pani Rzecznik chodzi o "obronę" poprzez tworzenie odpowiednich
regulacji, czy też aktywną walkę z pornografią dziecięcą w Sieci? Jeśli
to drugie, to czy to na pewno dobry pomysł? Jest sporo przykładów
sieciowych pospolitych ruszeń flirtujących z samosądami, itd.

pozdrowienia,

Alek Tarkowski

--
dr Alek Tarkowski
koordynator projektu / project coordinator