[Rejestr] Spotkanie z ministrem Bonim - 21 kwietnia

Małgorzata Szumańska malgorzata.szumanska w panoptykon.org
Czw, 21 Kwi 2011, 12:36:10 MEST

Jeśli stronie rządowej zależy na tym, żeby w spotkaniach brały udział osoby
posiadające największą wiedzę w danym temacie, to kluczową kwestią powinno
być możliwie wczesne ustalenia precyzyjnego kalendarza spotkań. Dzięki temu
osobom z napiętymi grafikami będzie łatwiej uwzględnić te spotkania w swoich
planach.

Pozdrawiam,
Małgorzata Szumańska
--