[Rejestr] Spotkanie z ministrem Bonim - 21 kwietnia

Piotr Frączak piotr.fraczak w gmail.com
Czw, 21 Kwi 2011, 10:39:57 MEST

W tej kwestii niestety ciągle najlepsze są rozwiązania z realu :-) Osoby
delgowane przez konkretną strukturę (grupę osób), która je rozlicza i w
razie niezadowolenia wymienia :-). Do tego jawność - najlepiej transmisja
on-line i tak jak było przy poprzednich rozmowach z rządem - spotkanie dla
chętnych przed w celu uzgodnienia stanowisk

Piotr