[Rejestr] Spotkanie z ministrem Bonim - 21 kwietnia

Piotr Rutkowski prutkowski w mikromakro.pl
Pon, 18 Kwi 2011, 23:19:07 MEST

czyli taka wewnętrzna cenzura ;-)
Inaczej mówiąc, równi i równiejsi

Piotr Rutkowski
Instytut MikroMakro
tel. 22 4072076,  22 5498513
GSM 601 204 357

-----Original Message-----
From: rejestr-bounces w isoc.org.pl [mailto:rejestr-bounces w isoc.org.pl] On
Behalf Of Jozef Halbersztadt
Sent: Monday, April 18, 2011 10:59 PM
To: Peter 'Mikolaj' Mikolajski; Anna Kuliberda
Cc: rejestr w isoc.org.pl
Subject: Re: [Rejestr] Spotkanie z ministrem Bonim - 21 kwietnia

Komunikat Marcina Cieślaka jako moderatora:

Uruchomiliśmy listę wysyłkową i zapisaliśmy na nią osoby według listy
(uzupełniłem trzy aresy emailowe, których nie było).

W tej chwili lista jest ustawiona jako "lista wysyłkowa" - czyli do wysłania
powiadomień. Wypowiedzi innych zapisanych osób trafiają do moderatora.

We tej chwili bez moderacji wysłać zawiadomienia może:

Igor Ostrowski (iostrowski w centrumcyfrowe.pl)

Oczywiście wszystko można zmienić.

Archiwum listy dostępne tylko dla osób zapisanych

Adres listy:

dialog w isoc.org.pl

edwin.bendyk w gmail.com (Edwin Bendyk)
jothal w o2.pl (Józef Halbersztadt)
wladek.majewski w gmail.com (Władysław Majewski)
m.holynski w imm.org.pl (Marek Hołyński)
w.iszkowski w piit.org.pl (Wacław Iszkowki)
rekrutacja w gazeta.pl (Jarosław Lipszyc)
saper w saper.info (Marcin Cieślak)
fundacja w panoptykon.org (Katarzyna Szymielewicz)
pkowalczyk w iab.com.pl (Piotr Kowalczyk)
mastigm w gmail.com (Marek Stelmasik)
a.bodnar w hfhr.org.pl (Adam Bodnar)
wjedrzejwski w projektpolska.pl (Wiktor Jędrzejewski)
eugeniusz.gaca w kigeit.org.pl (Eugeniusz Gaca)
j.straszewski w pike.org.pl (Jerzy Straszewski)
dominium w internetblackout.org (Dominik Łabudziński)
artur.wyrzykowski w artcore.pl (Artur Wyrzykowski)
siwa w life.pl (Anna-Maria Siwińska)
piotr.mikolajski w mikolajski.net (Piotr Mikołajski)
vagla w vagla.pl (Piotr Waglowski)
rafal.brzychcy w fwioo.pl (Rafał Brzychcy)
rysiek w fwioo.pl (Michał Woźniak)
kocio w linuxnews.pl (Daniel Koć)
borys w musielak.eu (Borys Musielak)
mrmgr.pl w gmail.com (Maciej Szupiluk)
marcin w osman.pl (Marcin Osman)
t.kowalski w wiadomosci24.pl (Tomasz Kowalski)
jakub.gornicki w gmail.com (Jakub Górnicki)
j.spiewak w kidprotect.pl (Jakub Śpiewak)
maciek w mediafun.pl (Maciej Budzich)
artur w revolver.pl (Artur Kurasiński)
zaq w post.home.pl (Jacek Gadzinowski)