[Rejestr] Nowe spotkanie w sali Świetlikowej

Paweł Krawczyk pawel.krawczyk w hush.com
Czw, 7 Kwi 2011, 12:27:51 MEST

On Thu, 07 Apr 2011 10:13:02 +0200 Jozef Halbersztadt
<jothal w o2.pl> wrote:

>Moim zdaniem lepsze jest wytykanie błędów o których mówisz przy
>konkretnych projektach legislacyjnych niż zgłaszanie tego w
>obecnej chwili jako błędu systemowego. Gdybyśmy to zrobili
>zmienilibyśmy temat na inny – na czym polegają patologie polskiej
>legislacji.

Oczywiście masz rację, że trzeba dyskutować na konkretnych
przypadkach. W przeciwnym razie rząd może odpowiedzieć tak jak
niedawno MSWiA - problem z legislacją? jaki problem? Chodzi mi
tylko o to, by spytać wprost dlaczego ministerstwo podlegające
Premierowi może opublikować projekt z "uzasadnieniem" nie
zawierającym żadnego uzasadnienia regulacji, "osr" nie zawierającym
żadnej oceny skutków i jest to przez Premiera systemowo tolerowane.

--
Paweł Krawczyk
http://ipsec.pl