[Rejestr] W sprawie konsultacji

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Nie, 12 Wrz 2010, 16:26:44 CEST

Na pewno warto uwzględnić "częściowe konsultacje" w sprawie ustawy o
CBA. Konsultowano założenia, treść ustawy już nie, natomiast w
uzasadnieniu do projektu autorzy powołują się na opinie Fundacji
Batorego i Fundacji Helsińskiej tak jakby się wypowiedziały co do
całości...

O ile mi wiadomo, dalszych spotkań z przedstawicielami strony rządowej
po tym nieformalnym w czasie Kongresu nie było. Wciąż czekamy na
zaproszenie ;-)

Pozdrawiam,
K.

Katarzyna Szymielewicz