[Rejestr] Program Ochrony Cyberprzestrzeni RP na lata 2011-2016

Paweł Krawczyk pawel.krawczyk w hush.com
Pią, 22 Paź 2010, 13:47:43 CEST

On Fri, 22 Oct 2010 13:27:15 +0200 Maciej Szmit
<maciej.szmit w gmail.com> wrote:

>Tak czy inaczej jak rozumiem rząd będzie mógł z czystym sumieniem
>napisać, że do rządowego programu nie zgłoszono poprawek i

Ale ja tam nie widzę miejsca na zgłaszanie poprawek:

Rządowy Program Ochrony Cyberprzestrzeni RP na lata 2011-2016

(a nie "projekt programu")

W sekcji "Strona główna / Programy /". Ale na wszelki wypadek
przesłałem swoje uwagi do andrzej.szyszko w mswia.gov.pl, który jest
tam wymieniony jako osoba kontaktowa i zachęcam do tego samego
innych.

--
Paweł Krawczyk
http://ipsec.pl