[Rejestr] Elektroniczna publikacja aktów prawnych

Maciej Bebenek mbebenek w gmail.com
Sob, 27 Lis 2010, 01:05:35 MET

W dniu 26 listopada 2010 12:59 użytkownik Paweł Krawczyk
<pawel.krawczyk w hush.com> napisał:

> "skoro np. kodeks karny uchwalony przez sejm w 1997 roku był
> zmieniany 47 razy, dwie kolejne nowelizacje oczekują na wejście w
> życie, a media donoszą, że kolejne zmiany są w planach.
> Ordynacja podatkowa uchwalona w 1997 roku była zmieniana 37 razy i
> kolejne nowelizacje oczekują na wejście w życie.
> Sędziowie nie korzystają z papierowych dzienników ustaw, bo nikt
> nie jest w stanie ich przeczytać. Nowelizacji ustaw jest po prostu
> zbyt dużo. Dzienniki ustaw chyba nawet nie są już w sądach
> zamawiane. To XVIII wieczny archaizm i nic więcej. "

Wielokrotnie dopytywałem się różnych Wielkich tego świata o teksty
ujednolicone i wydaje mi się, że należałoby wymusić na ustawodawcy
(czyli de facto na kancelarii Sejmu) obowiązek wydawania takiego
tekstu np.  miesiąc po publikacji każdej nowelizacji.

--

Maciej Bębenek