[Rejestr] pytanie o jawność adresów IP urzędu

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Wto, 18 Maj 2010, 10:03:11 EDT

Dnia poniedziałek, 17 maja 2010 o 14:20:02 Robert Partyka napisał(a):
> [...]

Ano właśnie.

> Ludzi łamie się znacznie łatwiej niż systemy. Czasami najskuteczniejsza
> metoda to ta wydająca się najbardziej absurdalna. Sprawdźmy, czy taki
> scenariusz nie jest możliwy....
>
> (...)
>
> To, że coś wydaje się głupie albo absurdalne - często świadczy tylko o
> braku wyobraźni u wygłaszającego takie kwestie.

Z drugiej strony pamiętaj, że to jest jednak szukanie kompromisu pomiędzy
sensownym bezpieczeństwem urzędu a sensownymi możliwościami publicznej
kontroli... Tu nie ma łatwych odpowiedzi. A już na pewno żadna
"absolutystyczna" ("na pewno nie", "na pewno tak") nie jest dobra. ;)

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania