[Rejestr] Notatki ze spotkania w Fundacji Nowoczesna Polska

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Śro, 24 Mar 2010, 14:51:47 CET

Witam,

cieszę się, że będzie okazja porozmawiać na temat RCL; mam (i na pewno nie
tylko ja) jednak nadzieję, że nasza dyskusja  wykroczy daleko poza ten (w
istocie techniczny) wątek.

Jak wynika z naszego ostatniego listu, poniższego podsumowania
oraz oficjalnego opisu, które wisi na stronie Kongresu, oczekujemy przede
wszystkim ogólnej dyskusji na temat zasad prowadzenia dialogu między
obywatelami a władzą w Internecie. Stąd też propozycja przeniesienia jej na
grunt "otwarty" i wyjścia poza proponowaną przez rząd formułę "grupy
roboczej".

Pozdrawiam,
K.

Katarzyna Szymielewicz