[Rejestr] Kongres Praw Obywatelskich

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Wto, 16 Mar 2010, 22:07:23 MET

Alek Tarkowski napisal/a w dniu 2010-03-16 21:36:
> z zaproszeniem rządu na Kongres jest ten problem, że nie jest jasno
> sprecyzowane, jaki jest cel tej debaty, kto jest zaproszony, itd.

Tak, jak to odbieram (i proszę wybaczyć luźny ton, chociaż zdaję sobie
sprawę z powagi tych "rokowań"):

To jest odpowiedź ba niezwykle precyzyjnie napisany list do
społeczeństwa, więc można chyba uznać, że odpowiedź jest skierowana do
tych, których uważa się za autorów tamtej propozycji. Ponoć rząd się
uważa autorem (pytałem w jednym z postów wysyłanych na tą listę, kto
jest autorem propozycji). A jeśli cały rząd nie może przyjść, to w
propozycji skierowanej do społeczeństwa wyznaczono tam konkretnych
ministrów. Być może mogliby się pojawić i kontynuować prace w obszarze,
który nakreślono w propozycji rządu. To znaczy, poza ministrem Drożdżem,
który został odwołany dzień po złożeniu społeczeństwu propozycji
wymieniającej go z funkcji i imienia oraz nazwiska. Rozumiem, że p.
Drożdż raczej nie przyjdzie.

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl