[Rejestr] Zaproszenie do udziału w konferencji nt. "Granic wolności w Internecie"

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 11 Mar 2010, 23:52:20 MET

Michał 'rysiek' Woźniak pisze:
> Wiemy jak z możliwością uczestnictwa osób nie zaproszonych bezpośrednio?
> Chętnie bym się wybrał. ;)

Cytuję:

"Czy mógłbym prosić Pana o pomoc w uzupełnieniu listy uczestników ?
Gdyby przesłał mi Pan listę osób (w formacie: imię, nazwisko,
organizacja, adres) które Pana zdaniem powinny być obecne podczas
debaty, wówczas zadbam o to aby otrzymały stosowne zaproszenie."

Nie mam mocy przerobowych na zajęcie się tym, czy ktoś może to wziąć na
siebie i zrobić taką listę z chętnych z tej listy?

Lipszyc