[Rejestr] prezent na Dzień Kobiet

Borys Musielak borys.musielak w gmail.com
Czw, 11 Mar 2010, 13:05:05 MET

Nie wszyscy zainteresowani są zapisani na listę (i wiedzą o jej
istnieniu), pozwoliłem sobie więc umieścić na OSnews krótką informację
na temat nowej propozycji:
http://osnews.pl/rejestr-bez-rejestru-czyli-nowa-propozycjaministerstwa-finansow/

--
http://filmaster.pl