[Rejestr] prezent na Dzień Kobiet

Maciej Szmit maciej.szmit w gmail.com
Czw, 11 Mar 2010, 00:19:34 MET

Piotr VaGla Waglowski pisze:
> ...W dniu 8 marca:
> http://www.mf.gov.pl/_files_/bip/bip_projekty_aktow_prawnych/oc/2010/9.03/mfdo_rcl_0803_2010r.pdf

Oczywiście środek karny (usuwanie treści) jest OK (sam o tym pisałem
http://blog.maciej.szmit.info/index.php?entry=entry100207-234007 )
natomiast środek zabezpieczający to nie wiem co - "RSiUN reaktywacja"
(hmmm... co było po "reaktywacja"? nie to zupełnie niezamierzone
skojarzenie) lub świadectwo hmmm głębokiego niezrozumienia zasad
działania sieci (a najpewniej i jedno i drugie). Ale przynajmniej wiemy
jak czytać gazety, takie tam: błąd popełniony przez użycie nazwy,
wybaczcie ale zrozumieli, usunięcie zapisów, będzie opracowany po
uzyskaniu opinii itd.
MS