[Rejestr] Szczyt Społeczeństwa Informacyjnego

Piotr Frączak piotr.fraczak w gmail.com
Śro, 10 Mar 2010, 08:14:21 MET

Pomysł jest dobry, choc zobaczył co nam się uda zorganizować w ramach
Kongresu Praw Obywatelskich. W tym kontekście (a przede wszystkim
przekonania, że komitety są słabo umocowane) chcialbym powiedzieć, że
właśnie w tej chwili toczy się dyskusja na temat ewentualnych zmian w
programach operacyjnych w tym na rzecz wspierania..... społeczeństwa
informacyjnego (a to duże pieniądze). W komitetach KTÓRE BĘDĄ TO ZATWIERDZAĆ
są organizacje pozarzadowe, ktore o ile ktoś im pomoże maja jakiś -
ograniczony - wpływ. Może by to jakoś połączyc.

Piotr Fraczak