[Rejestr] po wczorajszym spotkaniu

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Wto, 9 Mar 2010, 12:50:29 MET

> Stanowisko w sprawie - nazwijmy to roboczo - "propozycji GI" powinno być
> przesłane do 12 marca - dotrzymanie terminu w tym przypadku jest
> konieczne. W praktyce pismo powinno wyjść najpóźniej 11go (a najlepiej
> jutro), bo 12 to piątek - wątpliwe zaś, by przez weekend ktoś je czytał.
> W poniedziałek 15go zaś będzie już pozamiatane...

O ile rozumiem, Robert, sugerujesz że pomyliłam termin? Nie, właśnie
usiłowałam wyjaśnić, że to są 2 RÓŻNE sprawy:

1. przesłanie naszych "nominacji do GI" - zgoda, termin 12 marca - ale tego
w zasadzie my NIE planujemy robić, prawda? tylko wyślemy o wiele szerszy
list wyjaśniający dlaczego tego nie robimy;

2. przesłanie uwag do platformy RCL - nadal podtrzymuję, że do 15 marca.
Cytuję pismo: "Do 15 marca zostanie wydłużony czas zgłaszania uwag do
projektu platformy
internetowej o legislacji rządowej ... "

I nadal, jak sądzę, planujemy je przesłać w tym właśnie terminie. I nie ma
problemu z pocztą, dysponujemy kurierem w razie potrzeby. KPRM jest łatwo
osiągalna. Co nie znaczy, że nie należy nad tym energicznie pracować. Stąd
moja propozycja spotkania roboczego w środę o godz. 11. Może popchniemy to
dalej.

Pozdrawiam,
KSZ