[Rejestr] O grupie inicjatywnej

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Nie, 7 Mar 2010, 20:13:14 MET

Pawel Krawczyk napisal/a w dniu 2010-03-07 09:04:
> W praktyce wystarczy plebiscytowo wybrać Piotra Waglowskiego, który
> następnie wedle określonych przez siebie kryteriów merytorycznych
> wybierze resztę.

Bardzo mi miło w związku z powyższą propozycją Pawła, jednak proszę nie
brać mnie pod uwagę przy tworzeniu "grupy inicjatywnej". Uważam, że
propozycja utworzenia takiej grupy jest działaniem pozornym. Gdybym
uzyskał mandat uczestników listy, to prawdopodobnie takie właśnie
reprezentowałbym stanowisko na jakichś spotkaniach. To jednak jest
bezprzedmiotowe, gdyż w zaproponowanym przez stronę rządową terminie mam
własne zobowiązania zawodowe (całodzienne szkolenie, a chwilę potem
podróż do Szczecina). Uważam przy tym, że nie trzeba siedzieć przy
stoliku władzy publicznej, by patrzeć na to, co się przy tym stoliku
dzieje i komentować takie działania. Strona rządowa ma konkretne środki
i dane ustawowo oraz rozporządzeniami narzędzia do zaproponowania
rozwiązań. Jeśli chciałby znać stanowisko ludzi takich, jak ja, to
wystarczy, gdyby ktoś, kto za to bierze pieniądze, przeczytał
publikowane np. w Sieci komentarze i ustosunkował się do nich.

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl