[Rejestr] Termin przesuniety na 10 marca

Agata Szczerbiak agata.szczerbiak w gmail.com
Wto, 2 Mar 2010, 20:18:56 MET

On 02/03/2010, Rafał Zieleniewski <zielenie w kr.onet.pl> wrote:
> Ja na stronie
> http://rcl.bip-e.pl/portal/rcl/219/1640/System_informacji_o_rzadowym_procesie_legislacyjnym.html
> widzę:
>
> Do końca lutego br. oczekujemy na ewentualne uwagi lub sugestii dotyczące
> przedstawianego dokumentu. Uwagi prosimy przedstawiać drogą elektroniczną na
> adres: traszczepkin w rcl.gov.pl. Odpowiedzi na zgłoszone sugestie udzielone
> zostaną drogą mailową do dnia 15 marca br.
>
> Ktoś rżnie głupa.

;)

być może po prostu zapomnieli umieścić informacji na stronie. Lipszyc
wczoraj przypominał w jaki sposób komunikują się ze sobą urzędnicy
rządowi.

pan Marcin miała przesłać uwagi - czy jedynie ja nie dostałam tej wiadomości?