[Rejestr] Termin przesuniety na 10 marca

Małgorzata Szumańska malgorzata.szumanska w panoptykon.org
Pon, 1 Mar 2010, 19:43:03 MET

Oczywiście możemy wspólnie zdecydować o wstrzymaniu się - jeśli rzeczywiście
będzie przedłużenie, a kolejne poprawki są w drodze. Ale póki co spóźnieni
nie jesteśmy!

MSz
--
FUNDACJA PANOPTYKON