[Rejestr] Termin przesuniety na 10 marca

Marcin Cieslak saper w saper.info
Pon, 1 Mar 2010, 19:38:39 MET

On Mon, 1 Mar 2010, Rafał Zieleniewski wrote:

> Proszę, postarajmy się dziś wysłać plik z opinią. Jeśli nie ma zupełnie
> odmiennych uwag, które wywróciłyby tekst opinii, to możemy wysłać
> uszczegółowienie w ciągu kolejnych dni.

Ja nie mam kiedy przeczytać kolejnej wersji. Zaraz jednak
to zrobię i będę pracować nad zmianami.

To co napisał Piotr Waglowski jest kluczowe dla sprawy - nie można
godzić się na kolejny "portal". Jak nie wiecie, jak wyglądają
takie rozwiązania w wykonaniu administracji publicznej,
to obejrzecie sobie:

http://42.pl/u/29CQ

tam nawet polskie znaki (nie mówiąc o tłumaczeniu interfejsu)
są zepsute, a to ma być produkt flagowy polskiej administracji.

--Marcin