[Rejestr] Termin przesuniety na 10 marca

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pon, 1 Mar 2010, 19:28:42 MET

Agata Szczerbiak pisze:
> Dlaczego pan Tomasz Raszczepkin, na którego adres spływają uwagi, nie
> był dziś  poinformowany o przedłużeniu terminu? Wydaje mi się to
> niezrozumiałe.

Dzisiaj na konferencji Polska Otwarta padlo dzisiaj takie zdanie, ze
urzedy pomiedzy soba posluguja sie korespondencja papierowa :-) Wiec
podejrzewam, ale tylko podejrzewam, ze jesli dzis rano wyszedl list od
Boniego do RCL zeby przedluzyc, to dotrze jutro. A dopoki nie dotrze, to
RCL nie ma podstawy, zeby przedluzyc. Bo w sensie urzedowym nikt nie
prosil. To tylko moje zgadywanie, ale usiluje zrozumiec czasami logike
dzialania urzedu, i wiem, ze bywa zaskakujaca.

Lipszyc

Lipszyc