[Rejestr] Strukturalizacja danych (było: Re: wersja 28 luty wieczór)

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Pon, 1 Mar 2010, 18:42:15 MET

Rafał Zieleniewski pisze:
> Jestem zdziwiony. Usunąć propozycję dodania folderów na inicjatywy
> społeczne?

Zle mnie zrozumiales. Jedna rzecza jest zajmowac sie FORMA prezentacji
danych, inna sugerowac ZAKRES danych prezentowanych. Jestem zdecydowanie
za tym, by postulowac tutaj inicjatywy spoleczne, ja pisalem o tym, na
co zwrocil uwage Vagla, czyli kwestia tego jak dane sa prezentowane.
Kwestia ich ustrukturowania wydaje mi sie bardzo wazna. To jak sie
wyswietla na stronie mniej.

Lipszyc