[Rejestr] Kandydat na prezydenta chce chronić nasze systemy informatyczne

Michał Mewald michal.mewald w webhosting.pl
Pon, 7 Cze 2010, 07:22:59 EDT

Witam
Już od jakiego czasu śledzę to listę jednak teraz pierwszy raz na niej
piszę. Nazywam się Michał Mewald i jestem członkiem zespołu WebHosting.pl.

Dziś zauważyłem, że kandydat na prezydenta w swoim zarysie programu
wyborczego napisał co cytuję: "Musimy zapewnić Polsce większy stopień
bezpieczeństwa energetycznego i bezpieczeństwa systemów informatycznych."
Całość tu:
http://jaroslawkaczynski.info/polska/Zarys_programu_wyborczego_Jaroslawa_Kaczynskiego

I teraz zachodzi pytanie czy ktoś wie o co prezesowi PiS chodzi? Do tej
pory chronić miał nas Rejestr, ACTA i inne temu podobne, więc trochę
zastanawia czy czasem nie pojawia się kolejny polityk z wizją blokad w
internecie. Z drugiej strony można spojrzeć na to w taki sposób, że celem
ma być bezpieczeństwo stron rządowych.

Co o tym sądzicie?

--
Załączam pozdrowienia,