[Rejestr] Legislacja w raporcie na temat ustawy hazardowej

Piotr Frączak piotr.fraczak w gmail.com
Pią, 30 Lip 2010, 09:36:41 EDT

Byłem na spokaniu. Pomysł robi wrażenie, choć może równiez budzic
wątpliwości. Uzgodniliśmy, że materiały (prezentacje) będą dostepne na
stronie MG w przyszłym tygodniu do ogólnej dyskusji. Dotyczą zarówno kwestii
merytorycznych jak technicznych, a Ministerstwo deklaruje dużą otwartość i
dostosowywanie narzedzia do potrzeb użytkowników.

Nastepne spotkanie ma byc niebawem

Piotr Frączak