[Rejestr] kampania profrekwencyjna

Piotr Szotkowski chastell w chastell.net
Pon, 5 Lip 2010, 13:07:02 EDT

Rafał Zieleniewski:

> Apeluję o wprowadzenie na karcie do
> głosowania formuły "żaden z powyższych".

Czym to się różni od skreślenia wszystkich?

> Apeluję o zaznaczanie ptaszka na liście wyborczej przy nazwisku
> wyborcy podczas wrzucania głosu do urny, niezależnie od sprawdzania
> obecności na liście w chwili wydania karty do głosowania.

Konstytucja mówi, że wybory odbywają się w głosowaniu tajnym,
więc na szczęcie nie ma na to szans. A jeśli chodzi o statystyki,
to przecież PKW publikuje, ilu kart nie wrzucono (wczoraj: 4273).

— Piotr Szotkowski
--
„Egzamin był tak trudny, że nie mogłem nawet znaleźć sali.”
                                                  [elpanda]