[Rejestr] Poniedzialek godz. 13 - spotkanie - ankieta

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Pią, 29 Sty 2010, 15:23:06 MET

Dziękuję za kolejne propozycje. Nie będę się wypowiadać na Doodle bo, tak
jak pisałam, do środy mnie po prostu nie ma. Nie mniej jednak na pewno
przekażę postulaty albo kogoś wyślę, dostosowując się do Państwa ustaleń do
do terminu.

Pozdrawiam,
K.Sz