[Rejestr] Premier zrobi spotkanie w przyszłym tygodniu

rekrutacja rekrutacja w gazeta.pl
Wto, 26 Sty 2010, 22:55:36 MET

http://www.premier.gov.pl/centrum_prasowe/wydarzenia/id:4042/

Moi Drodzy! Fakt, że tak wielu z Was zdecydowało się zabrać głos w
sprawie ustawy wprowadzającej rejestr stron niedozwolonych to znak, że
trzeba się spotkać i porozmawiać na ten temat.

Uważnie śledzę Wasze opinie, komentarze, pytania i wątpliwości.
Zdecydowałem, że jeszcze raz przyjrzę się projektowanej ustawie.
Intencją mojego rządu jest zapobieganie wykorzystywania Internetu do
rozpowszechniania pornografii dziecięcej, oszustw finansowych czy
nielegalnych gier hazardowych, a nie ograniczanie wolności w sieci.
Spróbujmy to razem pogodzić. W związku z tym zapraszam Was do debaty,
która odbędzie się w przyszłym tygodniu.

Donald Tusk