[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Rafał Zieleniewski zielenie w kr.onet.pl
Nie, 28 Lut 2010, 20:08:49 MET

Witam

Pomysł wyborów wśród internautów uważam za niezgodny z konstytucją i
niewykonalny technicznie. Podobnie wybory wśród ngosów.

Podział na 5 grup, w domyśle o przybliżonej liczebności, rozumiem jako
zezwolenie na podwójną reprezentację przedstawicieli organizacji społecznych
i obywateli zainteresowanych projektem.

Czy grupa inicjatywna nie uważa za celowe opublikowanie, na odrębnej stronie
internetowej, tekstu propozycji premiera i naszych uwag? Zebranie uwag
internautów pozwoli nam wybrać kilku bardziej aktywnych, dla ich
uczestnictwa w spotkaniu.

pozdrawiam
Rafał

----- Original Message -----
From: "rekrutacja" <rekrutacja w gazeta.pl>
To: "Piotr Frączak" <piotr.fraczak w gmail.com>
Cc: <rejestr w isoc.org.pl>
Sent: Saturday, February 27, 2010 7:51 PM
Subject: Re: [Rejestr] Jest propozycja rzadu

Piotr Frączak pisze:

>    - jeśli chodzi o dopracowywanie stanowisk, to albo mamy reprezentację,
>    albo robimy jakieś formy wyborów (jeżeli chodzi o NGO i przedsiębiorców
>    trochę łatwiej, ale nie wiem kto wybierze przedstawicieli internautów i
> kto
>    wybierze ekspertów - tak naprawdę eksperci powinni być uczestnikami
> albo
>    strony rzadowej, albo społecznej).

Wybory byloby najsensowniej, ale... jak je zrobic? Tajne odpadaja, nie
ma systemu informatycznego. Jawne by sie dalo, ale... czy znamy jakis
dostepny system informatyczny, ktory by to robil?

Mamy dostep do danych KRS, wiec wybory wsrod NGO i przedsiebiorcow sa
realizowalne (nie mowie, ile bede kosztowac i kiedy sie uda zrobic
system, ale da sie to zrobic). Natomiast nie mamy dostepu do bazy danych
z PESELami, zeby weryfikowac tozsamosc, wiec wybory "internautow" czarno
widze.

Ekspertow moga wybrac strona spoleczna i rzadowa, w jakichstam
proporcjach.

Lipszyc