[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Agata Szczerbiak agata.szczerbiak w gmail.com
Nie, 28 Lut 2010, 00:09:37 MET

On 27/02/2010, Małgorzata Szumańska <malgorzata.szumanska w panoptykon.org> wrote:

> Czy dobrze rozumiem, że jest to już w 100% potwierdzona informacja? I możemy
> w związku z tym bardziej spokojnie podejść do sprawy, a nie spieszyć się na
> 1 marca?

1 marca w ogóle nie wchodził w grę, bo uwagi można było zgłaszać do
końca lutego, czyli najpóźniej do godz. 23.59 w niedzielę (czyli już
dziś), 28 lutego
a ponieważ komunikat na temat wydłużenia okresu przesyłania uwag ma
się pojawić dopiero w poniedziałek, to oznacza, że to nie jest
potwierdzona informacja