[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Rafa³ Zieleniewski zielenie w kr.onet.pl
Sob, 27 Lut 2010, 08:33:33 MET

Witam wszystkich.

Dokonałem znacznego rozszerzenia tekstu uwag. Wszystkie one są wyróżnione
zieloną czcionką. Uprzejmie proszę o sprawdzenie mojego tekstu. Będę
wdzięczny za opinie.

Pozwoliłem sobie na jedną zmianę istniejącego postulatu. Nie możemy od
strony rządowej wymagać jednoosobowej odpowiedzialności. "indywidualną
odpowiedzialność za całość powyższych propozycji." Sami nie spełniamy
powyższego warunku :-)
Jeśli pod projektem podpisze się np. Rada Ministrów to będzie dla mnie
wystarczajÄ…ce bo znam ich wszystkich z nazwiska. ProszÄ™ autora propozycji o
skomentowanie mojej kontrpropozycji.

W tekście usunąłem trzy pary nawiasów. Data, 28 lutego, jest dobra i
niemożliwa do zmiany.

pozdrawiam
Rafał