[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Piotr Frączak piotr.fraczak w gmail.com
Pią, 26 Lut 2010, 18:15:52 MET

OFOP czyli Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych jest do Waszej
dyspozycji jesli chodzi o wspieranie stanowiska strony pozarządowej. Jedna
prośba. OFOP jest instytucją demokratyczną, która podejmuje  decyzje
kolegialnie (najchetniej po skonsultowaniu się z członkami). W Zarządzie
jest 6 osób z których połowa jest spoza Warszawy. Potrzebujemy więc w
nagłych wypadkach jeden - dwa dni, a normalnie do miesiąca na podjecie
decyzji.

Za to chetnie służymy dodatkowym wsparciem...

pozdrawiam

Piotr Fraczak