[Rejestr] System informacji o rządowym procesie legislacyjnym

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Wto, 23 Lut 2010, 14:33:19 MET

Jozef Halbersztadt napisal/a w dniu 2010-02-23 09:52:
> Faktycznie RCL pisze że chce docelowo zrezygnować z publikacji w BIP-ach, wiec to przesada. RCL chce uruchomic nowy/stary system, a potem znowelizowac ustawy.

A ja w tym czasie będę się starał uruchomić(/usprawnić) alternatywny
serwis, który po prostu będzie zasysał informacje publiczne, parsował je
i udostępniał poprzez API:

http://prawo.vagla.pl/node/8958

Byłoby miło, gdyby strona rządowa przynajmniej nie przeszkadzała, gdy
tego typu serwis się pojawi w "publicznie dostępnej" Sieci. Podobną
prośbę/informacje przekazałem Kancelarii Prezydenta RP.

Zobaczymy, czy się uda.

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl