[Rejestr] Spisywanie nagrania

Aleksander Waszkielewicz Aleksander.Waszkielewicz w firr.org.pl
Czw, 18 Lut 2010, 17:56:45 MET

Witam!

	Dopisaliśmy do stenogramu ostatnią wypowiedź min. Boniego, w której
stwierdził, że tematy poruszone w piśmie przedłożonym na debacie ("Ochrona
praw podstawowych w sferze nowych technologii") będą przedmiotem spotkań
przy projekcie "Cyfrowa Polska". Na pytanie dotyczące, jak dyskutować o
naszych tematach "pozahazardowych" min. Boni odpowiedział:
"Natomiast wydaje mi się, że jeśli będziemy rozmawiali szeroko, tak, o
Internecie, roli, jeśli na przykład przyjmiecie Państwo zaproszenie na
któreś ze spotkań czy może na stałe do różnych grup, które istnieją przy
projekcie Cyfrowa Polska. Gdzie właściwie różne z tych wątków są poruszane.
Tu i Igor Ostrowski i Alek Tarkowski, Pani Minister i Pan Minister Drożdż są
jakby liderami tego projektu, to myślę, że będzie okazja, żeby o tych
kluczowych kwestiach, o których Pan przed chwilą powiedział, rozmawiać".
	Ten nowy stenogram dodaliśmy do poprzedniego, jednocześnie
"czyszcząc" interpunkcję w pierwotnym stenogramie. Proponuję, żeby
"internauci i organizacje pozarządowe" podlinkowali sobie ten plik na
stronach poświęconych debacie, gdyż to jedyny twardy dowód na to, co rząd
przyjął na siebie.

Pozdrawiam,
Alek Waszkielewicz
(508) 21-33-22