[Rejestr] Jest propozycja rzadu

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Czw, 18 Lut 2010, 17:53:57 MET

> Kancelaria premiera pisze na facebooku (ciekawe, prawda?), ze sposob
> rekrutacji jest do okreslenia. Mozemy okreslic?

To faktycznie dobry punkt zaczepienia. Powinniśmy okreslić co
rozumiemy przez "realne konsultacje społeczne", poczynając od tego
poziomu wyłoneinia przedstawicieli. Rozumiem jednak, że miejsce na
platformie cyfrowej będzie otwarte dla wszystkich chcących się
wypowiedzieć, a "rekrutacja" odnosi się tylko do wyłonienia owej
"grupy inicjatywnej".

A propos: wiem, że to akurat ignorancja dziennikarzy, a nie strategia
rządu, ale nawet spotkanie z 5 lutego bywa określane mianem
"konsultacji spoęłcznych":
http://wiadomosci.onet.pl/2130359,11,tusk_posluchal_glosu_internautow,item.html

KSZ

--
Katarzyna Szymielewicz
FUNDACJA PANOPTYKON

tel. (0) 692 404 096
email: katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org