[Rejestr] wstepny komunikat [WBI]

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Czw, 18 Lut 2010, 12:26:30 MET

Panie Wacławie,

z argumentem kar nie należy przesadzać. Komisja Europejska musi wpierw wygrać w sądzie. Tutaj obok rożnych szczegółowych i nie zawsze aktualnych kwestii omówione są reguły pojawiania się tych kar. http://www.gwmlegal.pl/files/common/pdfy/GP_20listopada08_RafalDuczek.pdf

Lepiej żeby Polska implementowała prawo europejskie mądrze niż głupio. A niektórych regulacji w ogóle nie należy implementować. Do tego Polska powinna się bardziej angażować, gdy te europejskie zasady są ustalane.

Natomiast ma Pan rację, że najważniejsze jest to by strona społeczna miała w ważnych dla nas sprawach własne przedyskutowane i ustalone stanowisko. Takie stanowisko należy prezentować i promować niezależnie od tego czy strona rządowa ma czy nie ma ochoty na jego wysłuchanie.

W sprawie prawa telekomunikacyjnego przy obecnej nowelizacji możemy się najwyżej domagać wstrzymania prac nad jakiś konkretnym zagadnieniem. Aby pójść ta drogą musielibyśmy mieć wyraźnie zdefiniowane cele i mocne argumenty. Ja czegoś takiego w tej nowelizacji nie widze.

Jozef Halbersztadt
ISOC-PL