[Rejestr] Od czego zaczynamy?

Piotr Frączak piotr.fraczak w gmail.com
Pią, 12 Lut 2010, 10:51:07 MET

W imieniu Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pozarzadowych możemy
się zobowiązać do sekretarzowania takiemu miejscu, gdzi bedzie to
jakoś dostepne. W tej chwili - ponieważ dodstajemy z róznych
ministerstw od czasu doczasu coś do skonsultowania - przekazujemy to
naszym członkom, a w kilku procesach konsultacyjnych bierzemy udział.

Na razie jednak możemy robić to tylko z doskoku, w oparciu o nadesłane dane.

Piotr Frączak

  Co więcej, ponieważ  Ale nie mamy niu 12 lutego 2010 02:24
użytkownik Jaroslaw Lipszyc <jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl>