[Rejestr] Co z PODPISAMI?

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Pią, 5 Lut 2010, 11:11:48 MET

Witam,
1. Nasze logo jest w FNP i prosimy o jego umieszczenie.
2. Akceptujemy treść materiałów.
3. Jeżeli trzeba będzie skrobnąć jeszcze podpis, to tylko w ostatniej
chwili. Mój prezes jedzie z Krakowa i dotrze na czas (mam nadzieję).
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Jacek

-----Original Message-----
From: rejestr-bounces w isoc.org.pl [mailto:rejestr-bounces w isoc.org.pl] On
Behalf Of Jaroslaw Lipszyc
Sent: Friday, February 05, 2010 9:48 AM
To: rejestr
Subject: [Rejestr] Co z PODPISAMI?

Kochani, zostaly nam 3 godziny. MUSIMY zdecydowac TERAZ jak podpisujemy
stanowisko. Moja propozycja: wstawiamy LOGO organizacji na kartke z KROTKIM
tekstem.

Jesli nie bedzie sprzeciwow, to tak jedziemy. Organizacje ktore NIE CHCA
swojego logo na tej kartce niech dadza znac Katarzynie Szymielewicz.

pozdrawiam

Jaroslaw Lipszyc