[Rejestr] PROJEKT STANOWISKA NA JUTRZEJSZE SPOTKANIE - DO OSTATECZNYCH KONSULTACJI

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Czw, 4 Lut 2010, 21:04:44 MET

Witam,

przesyłam projekt długiego stanowiska (NIE LISTU) na jutrzejsze spotkanie.
Starałam się pogodzić wszystkie uwagi i koncepcje, ale na pewno nie było to
do końca możliwe. Jarek Lipszyc (tu obecny) treść akceptuje.

Proszę wszystkich pozostałych o opinię.

Ważne pytanie: czy, a jesli tak, to w jaki sposób PODPISUJEMY ten dokument?
Może wytarczą nasze loga na skróconej wersji "dla mediów"? (która włąsnie
oprtacowujemy;)

Katarzyna Szymielewicz
FUNDACJA PANOPTYKON
ul. Królewska 2
00-065 Warszawa
www.panoptykon.org

tel. (0) 692 404 096
email: katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org