[Rejestr] Paczka Rejestr, Tom 12, Numer 6

Tomasz tomasz_smykowski w o2.pl
Czw, 9 Gru 2010, 16:50:42 MET

Tylko jak zabrać się za te depesze, czy dziennikarze zagraniczny ręcznie
przeglądają nowe materiały? Czy jak?

------------------------------

Message: 3
Date: Wed, 08 Dec 2010 15:47:02 +0100
From: Jozef Halbersztadt <jothal w o2.pl>
To: rejestr w isoc.org.pl, Michał &#39;rysiek&#39;
=?UTF-8?Q?_Wo=C5=BAniak?=<rysiek w fwioo.pl>
Subject: Re: [Rejestr] Przecieki o piractwie z Madrytu

Dnia 8 grudnia 2010 15:18 "Michał 'rysiek'  Woźniak"<rysiek w fwioo.pl>
napisał(a):

> Może warto stworzyć stronę (lub użyć do tego http://acta.wikidot.com), na
> której publikowalibyśmy takie "perełki" z naszym komentarzem (właśnie np.
> "ciekawe, że przedstawiciele rządu nie chcieli podzielić się informacją o
> ACTA
> z polskim społeczeństwem, ale z ambasadą USA radośnie perorowali").

Na razie żadna polska redakcja nie analizuje i publikuje depesz z Warszawy.
Tych kilka opublikowanych depesz ze zbioru warszawskiej ambasady to wynik
pracy zagranicznych dziennikarzy.

Message: 4