[Rejestr] Przecieki o piractwie z Madrytu

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Śro, 8 Gru 2010, 15:59:26 MET

Dnia środa, 8 grudnia 2010 o 15:47:02 Jozef Halbersztadt napisał(a):
> Na razie żadna polska redakcja nie analizuje i publikuje depesz z Warszawy.
> Tych kilka opublikowanych depesz ze zbioru warszawskiej ambasady to wynik
> pracy zagranicznych dziennikarzy.

Może zatem warto zachęcić, znajdując kilka takich kwiatków. Próbowałem zrebać
w tych depeszach szukając czegoś z Warszawy, ale miałem mało czasu i nie
dobiłem się do odpowednich depesz. Jeżeli znalazłoby się jeszcze kilku
chetnych, można by się skoordynować i pogrzebać. Jestem pewien, że sporo
ochotników znalazłoby się przez OsNews/LinuxNews czy inne
technologiczne/niszowe portale.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania